NAPĘD NA TYLNĄ OŚ
Powrót do napędu na tylną oś połączonego z precyzyjnym i czułym układem kierowniczym to idealna synteza sportowego charakteru i wygody z myślą o czystej przyjemności z jazdy. „Cofniętą” kabinę pasażerską opartą bezpośrednio na kołach napędowych równoważy przesunięty ku przodowi aluminiowy silnik oraz karbonowy wał napędowy. Za sprawą optymalnego rozkładu mas na ramie cała moc generowana przez jednostkę przekazywana jest na drogę.
NOWE ZAWIESZENIE ALFA™ LINK
Giulia wyposażona jest w nowy, opatentowany układ zawieszenia Alfa™ Link. Dzięki dwuwahaczowemu zawieszeniu osi przedniej z półwirtualną osią napędową przednie koła są zawsze ustawione prostopadle do nawierzchni, nawet podczas szybkiego pokonywania zakrętów, co o 20% poprawia liniowość momentu obrotowego kierownicy i ogranicza podsterowność. 4,5 punktowe zawieszenie osi tylnej zapewnia najlepsze prowadzenie w tej klasie pojazdów (przyczepność boczna), oferując zarazem najwyższy komfort.
ALFA ™ DNA - NOWY WYMIAR EMOCJI
Alfa™ DNA wpływa na parametry silnika i dostosowuje sposób, w jaki samochód odpowiada na pedał gazu i hamulca oraz na ruch kierownicą, natomiast system Alfa™ Active Suspension (jeśli jest dostępny) reaguje na wybór konkretnego stylu jazdy. Dynamic zwiększa siłę hamowania i czułość układu kierowniczego, umożliwiając sportową jazdę na drodze. Natural to komfortowe ustawienie zawieszenia zapewniające idealną równowagę podczas codziennej jazdy. Advanced Efficiency zapewnia maksymalną wydajność i efektywność jazdy.
INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA TO GWARANCJA WYJĄTKOWEJ WYDAJNOŚCI
Wał napędowy z włókna węglowego oraz wykonane z aluminium maska silnika, drzwi, jednostka napędowa, zawieszenie i zaciski hamulców: dzięki precyzji inżynierów w nowej Giulii uzyskano optymalny rozkład mas. W ten sposób zwiększono wydajność i poprawiono dynamikę jazdy, ograniczając zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla.
AERODYNAMIKA ZAPROJEKTOWANA PRZEZ WIATR
Nowa Giulia ma współczynnik Cd równy 0,25 dzięki ogromnej pracy włożonej w dopracowanie aerodynamiki oraz gruntownym testom w tunelu aerodynamicznym. Osłona podwozia i dyfuzor poprawiają przepływ powietrza pod samochodem, jak również właściwości aerodynamiczne tyłu, ograniczając turbulencje i zwiększając efektywność jazdy.
ADVANCED EFFICIENCY - EKSTREMALNIE EKOLOGICZNA
Giulia Advanced Efficiency (AE) jest najbardziej oszczędną wersją modelu Giulia, opracowaną pod kątem wyjątkowo niskich wartości zużycia paliwa i emisji CO2: odpowiednio 3,8 l/100 km i 99 g/km w cyklu mieszanym. Takie wyniki osiągnięto w przypadku silnika wysokoprężnego o pojemności 2,2 litra i mocy 180 KM oraz automatycznej skrzyni biegów. Ponadto zastosowano niskociśnieniowy zawór EGR, intercooler typu powietrze-woda, wtórny obieg chłodzenia oraz specjalnie dobrane przełożenia w skrzyni biegów. Dalsze ograniczenie emisji i zużycia paliwa w tej wersji uzyskano dzięki obniżeniu nadwozia (Cx: 0,23) oraz zastosowaniu opon ECO.